07 June, 2010

FAKTOR " XXXXX"

Ni ada satu lagi maklumat yang Sifu WHA928 kasi hint. Aku dapat di forum terbuka. So .... boleh la letak dalam blok aku ini. Terima kasih cikgu sebab berikan anak-anak murid ini hint.

Mungkin kita tertanya-tanya apa sebab apa sifu tidak brterus terang ???? saya rasa satu saja sebabnya .... sebab kalau bagi secara terus terang .... aada anak murid yang tidak berterima kasih .... dihentamnya gurunya itu sampai ....... mengganggu emosi..... apa-apa pun .... saya record kan artikel sifu untuk simpanan saya dan untuk tujuan pembelajaran saya. Terima kasih bebanyak ....

Psst ..... entahlah .... bila boleh kita berjumpa .... anak murid ini selalu pergi ke Rawang, sebab selalu melawat emak saudara yang sedang sakit. Kat sebelah TESCO tu je ....

Selamat membaca wahai diri ku .... hi..hi..  

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Factor "XXXXX" memang sifat macam tu...macam apa ya????entahlah...saya pun tak tau..... yang saya tau...usah nak promote ea lain di sini......Tiada promote ea-ea lain disini..harap di keluarkan promote ea tu...he..he....


Factor "XXXXX" ini digunakan dalam merdekarama ( semua sistemnya) dan boleh digunakan dalam pelbagai timeframe dan pelbagai pair.... itu yang penting....yang penting .....tiada MC dan tiada SO........kita hanya akan buat sesekali order sahaja dan menetukan arah tuju yang kita kehendaki.....


Factor "XXXXX" mempunyai maksud mendatar ...iaitu menjana keuntongan.....ada seorang sahabat menguji selama seminggu secara manual dari tahun 1998 hingga 2010...dengan menggunakan dana 10,000 usd.... menguji secara manual...bukannya robot..sebab robot boleh menipu anda....manual tidak....sebab anda yang kena buatsecara adil...dan pada 1/5/2010 dia boleh mencecah usd 234,000 selama hampir 2 tahun..... entahlah ...itu diua kata dan dia tunjukkan satu demi satu cara dia buat manual....macam cara yang factor "XXXXX" katakan....untuk 1 pair sahaja .....yang digunakan...


Aku tak akan bincang dahulu factor "XXXXX" disini buat sementara waktu sebab kami ( saya dan pak Hendry) akan secara rasminya memaklumkan kemudiannya....yang kami buat sekarang adalah mengadakan ujian dan ujian benar....


bagi yang memahami...aku ciptakan kannya untuk kegunaan Merdekarama sahaja dan rupa-ruypanya ianya boleh digunakan untuk semua sistem....dan timeframe....itu sahaja...tang lain...nanti akan diceritakan.....


...... nak bercuti ke Tioman Island..esok.........yang penting..aku dah dapat hari ini....usd 225 dengan factor "XXXXX".....anda bagaimana??????





No comments:

Post a Comment