15 February, 2011

Power Ranger pun penat .....

Tu dia aaih .... Power Ranger pun penat. Ini kan aku ..... penat dan penat dan penat mencari dan mengkopi bahan-bahan untuk di buat book. Print la ......


Lepas ni .... aku nak berhenti menulis. Kata dulu nak menulis tentang  ANDA MAHU BERJAYA ATAU ANDA TAK NAK GAGAL. Tetiba datang penangan Bro. Lampu Ajaib dengan ebooknya yang dia beri .... terus terhenti nak menulis. Lepas tu, kata nak menulis tentang liku-liku perjalanan hidup aku mencari jawapan kepada persoalan-persoalan dan klu-klu yag timbul selama aku belajar forex. Dah tak sempat ... dek penangan ebook itu jugak la .... tu yang bulan lepas, hampir sebulan aku tidak mencatat apa-apa catatan dalam blog ini.

Sekarang .... aku telah penat dan penat dan penat.

Maklumat yang aku jumpa dalam komputer tu ... aku print semua keluar dan buat buku. Tebal oooi.... mau sampai 1000 muka surat. Entah terabih atau tidak untuk di baca. Quran pun tak habis lagi nak di baca.

Oleh itu .... tepat jam 3.43 pm, Ahad 3 Oktober 2010, dengan rasminya .... aku berhenti menulis dan mencatat dalam blog ini. Aku akan menulis semula pada suatu masa nanti yang entah bila. Oleh itu .... tak perlulah datang menjengok blog ini buat masa ini.....


Sekian.

No comments:

Post a Comment