30 November, 2010

WISEMAN 1

A'kum kepada trader semua terutama yg gunakan chaos ni thread ni.

Aku nak sharelah sikit memandangkan sudah ada yg jawab terkena hit stoploss masa mencari wiseman1.

*Peringatan wiseman1 memang countertrend,kalau dah cekap memang untung,kalau tak cekap meh tgk gambar2 yg aku attachkan disini.Rajin-rajinlah buat ulangkaji dan menambah baikkan kaedah trading ini.Lagipun Bill tak trade forex..so janganlah terlalu yakin pada sistem ni,pasti ada kelemahan,tapi kelemahan tu kita boleh tutup dengan penambah baikkan dengan kaedah ilmu yg lain..

Ini kaedah yang aku gunakan,kalau nak guna-gunalah ye..Aku tak pakai chaos sangat pun sekarang ni..tapi dah ada ilmu ni..lebih baik aku sharekan kat korang yg berminat pada chaos...

Ini adalah teknik asal yang diajar


Ini kaedah yg aku gunakan.

Ini pula jangan terkejut..senang je nak dapatkan wiseman1 tu..tricky jee ngan timeframe..hehehe


Apa-apapun berlatih kat demo dulu sampai yakin ok..GOOD LUCK!!!

*ada MTF Pivot ni..nak guna,gunalah ye

http://rapidshare.com/files/171525803/MTF_PIVOTS.ex4

Wiseman1 tu nama jeee..sebenarnya kalau ikut hukum candlestick adalah terdiri dalam kumpulan DOJI



No comments:

Post a Comment