24 November, 2009

Tok Guru WHA 928 masuk beri komentar

Sesuatu keajaiban berlaku kepada diriku kali ini. Dalam dok cari masa untuk berforex secara konsisten, tetiba masuk blog aku di Riwayat Hidup Anak Padang Pelimau, terdapat satu komen yang diterima daripada Tok Guru WHA 928.

Ah .... malu pun ada, bangga pun ada. Tapi antara yang lebih tu adalah perasaan malu.

Apa sebab malu????

1. Laman web yang aku bina ni bukanlah untuk syok-syok nak berblog. Cuma nak simpan artikel-artikel yang aku perolehi di sana dan di sini, yang aku rasakan ianya begitu bermakna untuk menunjukajar diri ku ini cara yang betul untuk berforex. Ia bukanlah idea sebenar aku, kecuali beberapa artikel. Sebab itulah mana-mana artikel yang aku cilok dari web lain, akan ku nyatakan sumbernya.

2. Malu yang seterusnya ialah WHA928 memuji usahaku yanng tak seberapa ini ... hi..hi.. (ketawa). Cuba lihat komen beliau. KLIK


Mana satu WHA928?? 


Apa pulak yang bangga nya tu?

Ada satu saja yang kubangga .... iaitu web aku ini telah dilawati oleh Tok Guru WHA928.

Aku mengenali WHA928 secara chatting melalui forem Skype. Beliau membuka forum tersebut untuk semua yang berminat untuk mendalami Sistem Merdekarama ciptaannya. Banyak ilmu yang aku dapat. Bukan aku sorang saja, bahkan semua ahli chat merakamkan penghargaan kepada beliau atas kesungguhan dan tidak kenal jemu lelah melayan setiap soalan dan pertanyaan kami.

Walaubagaimanapun, itu adalah awal tahun 2009 semasa mula menghubungi beliau melalui chat.

Oleh kerana aku ini jenis murid yang suka berdikari, tak suka "makan suap" je, banyak masa-masa chatting dihabiskan untuk mengkaji sistem yang WHA berikan. Aku tak banyak masuk forum. Cuma ikut je perbincangan forum. Kira aku ni murid yang tak aktif dalam forum la ....

Oleh sebab kurang aktif dalam forum ... aku tidak dapat menjadi salah seorang murid beliau yang beliau ajar khusus dalam chat. Akau tak rasa terkilan pun, malah semangat lagi berkobar-kobar untuk terus berjaya dan memahami bagaimana sistem ciptaan beliau bekerja.

Akhirnya ..... selepas hampir 9 bulan berhempas pulas mendalami sistem Merdekarama, terutamanya Merdekarama MP2009, aku boleh dikatakan telah berjaya memahami 70% sistem tersebut. Lagi 30% aku akan konfirm bila aku "run test" planning aku kat akaun real nanti. Sebagai mengenang jasa WHA928 yang jujur dan tulus mengajar ilmu forex kepada kami dalam chat Skype dan kepada aku kususnya .... aku bercita-cita ingin mengabadikan segala ilmu yang aku faham tentang forex ini di blog RIWAYAT HIDUP ANAK BAPANG BELIMAU.

Sebahagian apa yang aku nak tulis tu WHA928 dah tulispun dalam blog dia (KLIK). So ... tak payanh lah aku tulis lagi. Korang pun boleh terus pi kat blog dia tu.

Apa yang akan aku tulis ialah apa yang WHA tak akan tulis. Apa tu???? Teknik 7 BAR dan Teknik 3 EMAS. Nantikan tulisan ku dalam blog ini.

Kepada Tok Guru WHA 928, terima kasih atas kesudian menjenguk blog ku ini. Apa yang ku dapat dari berguru dengan mu, akan ku abadikan untuk rakan-rakan yang lain. AMIN

Yang benar,

Sofiys

No comments:

Post a Comment