17 February, 2012

Nasihat Seseorang Kepada Saya ...

Salam semua .....

I would like to great to all reader of this blog that you have came here and read some sort of valuable information regarding about forex trading.

By the way .... as mentioned in the previous entries, this blog and its articles, nevertheless, are my experiences of what I have been doing in learning forex trading. I am lucky to stress here that my experience will never be as your experince. My puzzle of unknown is not same as your puzzle of unknown. 

Therefore, this blog and its article should not be your source of learning. You should find "guru" and some one who can mentor you to be a good trader. I am not a  good mentor trader nor becoming a wiseman to be your mentor. I am still learning and in learning process. I am still a newbie.

Hence, I would like thank to all of you who come here and read my article. BUT, please do not use this blog as your source of learning .....

---------------

Boleh lah sikit-sikit cakap omputih.

Pada 1 Disember 2011, salah seorang yang saya amat berterima kasih kepadanya telah menghubungi saya melalui telefon, Forexexcel.com. Terkejut juga bagaimana dia boleh dapat no tel saya. Setahu saya, yang ada maklumat saya adalah sifu WHA*** sahaja.

Baru saya ingat, saya pernah menghadiri seminar percuma yang dia berikan mengenai forex trading, Yang telah membuka minda saya tentang apa itu forex trading yang sebenarnya.

Kalau kita baca sahaja, ia tidak sama dengan cara kita datang dan dengan sendiri. Rasa puas dan jelas selepas mendengar seminarnya.

Dia pun bagitau yang dia terkejut sebab saya ada cerita pasal forexexcel dalam blog saya .... memanglah.... orang berbudi, kita perlu berbahasa. Dia pula tak sangka ada orang yang pergi belajar dengan dia yang bila ditanya dari mana tau pasal forexexcel, diberitahu yang dia dapat maklumat dari blog Riwayat Hidup Anak Padang.

Sukacita saya maklumkan bahawa anda DINASIHATKAN TIDAK MENGGUNAKAN maklumat-maklumat dalam blog ini untuk tujuan pembelajaran forex anda.

Blog saya hanyalah berupa simpanan nota-nota pembelajaran saya. Ada pro dan con`s. Ia buka pembelajaran atau urutan nota yang sistematik untuk pembelajaran. Hanya nota simpanan yang berterabur dan kecamuk.

Ini kerana Bank Negara Malaysia memantau semua blog-blog yang memaparkan pembelajaran dan tips-tips forex.

Oleh itu ..... kalau anda ikut nota-nota saya .... pasti anda akan GAGAL .....

No comments:

Post a Comment