26 January, 2010

PETUNJUK LAMPU AJAIB 3

Yang ini pula dari posting Bro. Lampu Ajaib yang ke-dua.

Saya belum meneliti lagi teknik ini dalam memahami Mp2009 .... tetapi saya rasa Bro. ada pendekatan tersendiri sebelum menjumpai Mp2009. Macam saya juga lah yang guna Kuasaforex sebelum beajar MP2009.

By the way .... Bro punya pendekatan dan saya punya pendekatan apa persamaan dari segi dasarnya .... iaitu cuba mencari trend yang merupakan rahsia kejayaan dalam berforex.

Mari kita teliti dan mentelaah bersama. Jangan lupa kita beri komen membina untuk kejayaan bersama.

Sekian

Sofiys

Ini pula satu indi buat penyejuk mata, yang saya buat guna Linear Weighted Moving Average,,anda boleh susun dari 1,2,3,4,5 & seterusnya. 
 
Nak color pelangi pakai klik kat custom color selection & ambil warna dari susunan kiri ke kanan atau sebaliknya (nak bagi nampak bersambungan macam pelangi),,pun buleh menolong memudahkan melihat arah tuju market apabila sudah digabung dgn Price Action Bar( anda boleh 'Google' kan InsideOutside Bar Indi) juga berserta Kuskus selaku dynamic Support/Resistance,,sangat praktikal utk melihat trend atau memudahkan jangkaan target range pip akan pergi( yang ini perlu letakkan any Fibo Pivot Indi, utk sekurang-kurangnya Pivot point, Support 1/2/3,Resistance 1/2/3),,d iharap dapat membantu,,

mmm,,actually saya pun tak tahu sama ada benda2 ni boleh menolong atau tak,,sama ada selari atau tak dgn teknik Bro Wha,,bagi saya,dgn benda2 ni dah kira SKILL/Holy Grail bg saya buat masa ni,,kalau ada yg terkurang/terlepas pandang minta jasa baik utk sama2 kongsi, ,


No comments:

Post a Comment